Toni Martí és una de les personalitats que ha sortit públicament a criticar el programa ‘Andorra: las dos caras’ que va emetre divendres a la nit La Sexta. L’exCap de Govern ha fet pública a través de les xarxes la seva opinió contrària a la visió del Principat que es podia extreure del contingut del reportatge fet per Equipo de investigación.
Concretament, ha afirmat que “sap greu que alguns mitjans distorsionin la realitat d’un país que ha fet tants canvis en tan poc temps en pro de la transparència”. La part més dura, però té destinataris definits perquè ha indicat que “més greu em sap encara que alguns andorrans hi participin per malmetre la imatge i el bon nom d’Andorra”. El polític escaldenc ha afegit que “tot es pot millorar, però mai explicant falsedats”.
Això no és així.
Molts dels que discrepem, ens estimem més que ningú a Andorra. Per això som crítics.
Volem igualtat, drets, una veritable separació de poders, i que la premsa i comunitat internacional ens escolti, i es faci ressò de la problemàtica que tenim.
Ja n’hi ha prou de les dues Andorra.
Perfecte però no tot s’hi val! Mentides no!quan dius mentides perds tots credibilitat. I aquest senyor en va dir dues per fer pujar la bombolla.
no s’ esperi res de la Sexta, a Catalunya ja hi estem acostumats
Perfectament d’acord, però també són molt mals andorrans els polítics que permeten construir torres que destrossen el pais
Molt y molt penós!!cuan s acabin semblarà un Mur enorme en mig D’escaldes .
I que hi ha dels andorrans que han robat, enganyat i estafat als propis andorrans?! Rotondes, edificis, contractes, cohecho,amiguitos…………….. Au va, ves-te’n al Carib
Cada vegada que vaig de la Massana a Encamp pel túnel penso, uf quin 3% !!!