Martí Miras, conegut com a Spursito, és un youtuber especialitzat en jocs de futbol que té com a particularitat que és andorrà i resideix a Espanya. Això comporta que fiscalment hagi de passar comptes amb l’Agència Tributària. ‘Spursito’ va ser un dels entrevistats pel programa ‘Andorra: las dos caras’. En les declaracions, Miras va explicar que els seus ingressos són d’entre tres i quatre mil euros al mes de forma habitual, però que en els “mesos bons” se’n pot anar “a set o vuit mil”. El youtuber assegura que no sap exactament quina part d’aquests ingressos van a Hisenda “perquè m’ho porta el gestor, però em sembla que és entre un 30 i un 40%. Considera “normal” haver de pagar aquest percentatge i espera que “els diners vagin cap a sanitat o educació”.

‘Spursito’ va ser protagonista en l’afer dels youtubers quan va penjar una foto amb el seu passaport andorrà i amb un dit a la boca per ‘fer callar’. Respecte a la polèmica, assegura que entén “els dos bàndols i que hi hagi gent que cregui que els youtubers haurien de cotitzar a Espanya i que ells també decideixin anar a Andorra per pagar menys”.
Respecte a la polèmica de la seva imatge amb el passaport andorrà i fent callar, el youtuber va indicar que la seva intenció era “fer riure” en un moment en què hi havia molta tensió per la polèmica sobre El Rubius.
‘Spursito’ és especialment conegut pels directes mentre juga al FIFA, el videojoc de futbol més conegut. Posteriorment va passar a fer un programa per la web anomenat El Córner de la Liga. El seu nom ‘artístic’ prové d’un diminutiu dels ‘Spurs’ (esperó), nom com es coneix popularment al Totenham Hotspur de la Lliga anglesa. I Hotspur és al mateix temps el sobrenom d’un cavaller medieval anglès al que li agradaven les lluites de galls. Miras assegura que no va acabar amb aquest sobrenom per ser seguidor del Totenham sinó per “una sèrie de coincidències”.
A aquest carallot se li hauria de donar el premi al “mongolito de oro”!!!