La campanya de promoció d’Essentialair per vendre el pack d’ampolles amb aire d’Andorra està generant molta polèmica en les xarxes socials. L’últim ha estat l’anunci a través de tiktok on suposada influencer o treballadora de l’empresa presenta el paquet que es pot adquirir a un preu de 100 euros. En el vídeo, s’entra a la benzinera on es ven el producte i es mostra com és el pack. El cost és de 100 euros i permet entre 130 i 160 aspiracions d’un aire que presumptament ha estat captat en les d’Ordino.
La xarxa s’ha agafat amb sorpresa i ‘catxondeo’ la venda d’aire en ampolles a cent euros el paquet. Els comentaris són de tots els colors, la pràctica totalitat negatius, i en alguns casos profundament desagradables. Alguns tuits es reprodueixen a sota, però cal tenir en compte la vulgaritat d’uns quants comentaris.
Venden aire de Andorra embotellado por 100 euros.
La empresa Essentialair ofrece el producto embotellado del Pirineo y proporciona entre 130 y 160 respiraciones de aire. pic.twitter.com/b0BADUO7jM
— Wall Street Wolverine (@wallstwolverine) January 11, 2023
Realment és una presa de pèl
Mos em de extingir per tontos, els dinosaures els va matar un meteorit, però nosaltres per TONTOS
El ser humano se extingirà por su propia estupidez
Aquí el paper penós, apart dels “estafadors legals”, es el de govern que no només ha permes l’us d’un signe d’Estat com ara el nom per aquest insult a l’intel.ligència, sino que , a mes, l’ha acreditat de facto, amb la signatura d’un conveni per part de la ministra de socials!!
Amb la típica estratègia pseudosolidaria de donar un mi do percentatge a una ONG .
Només per això hauríem de dimitir, per arrossegar el nom d’Andorra per les escombraries!!!NO TOT S’HI VAL!!!
Quins frankfurts noii!!
El qui la compra si que es imbecil