Després que Amnistia Internacional fes ahir un duríssim atac a Andorra demanant que es retiressin els càrrecs contra Vanessa Mendoza Cortés per les suposades declaracions difamatòries es podia esperar un efecte crida per protestar avui en la compareixença de Cortés davant la Batllia. No ha estat així. Només una desena de persones, amb una pancarta, s’ha posat davant de la seu de la Justícia.
El portaveu ha fet un petit discurs on ha indicat que Vanessa Cortés “representa tot el poble andorrà” i ha recordat que han estat Govern i fiscalia qui l’han portat fins a declarar davant de la justícia. Cortés, segons el portaveu, es podria jugar fins a quatre anys de presó i 30.000 euros de multa. En el discurs, el grup de suport ha destacat que s’estan vulnerant els drets humans i la llibertat d’expressió, per concloure que “el món ens està mirant”.
Representa a tot el poble andorrà?? I una merda, aquesta boja només representa a quatre sonats com ella.
A mi no em representa !!!!
No cal que pateixi per representarme ja ho ser fer tot sol (gracies)
Massa ambiciós dir que aquesta noia ens representa no? Algú l’ha votat o la triat per algun càrrec per afirmar que ens representa? Pot ser cal recordar que a qui si que no representa es a l’associació de les dones (ADA).
Mentres hagi de mentir (o acusar sense aportar proves) per defensar una idea a mi no em representa.
Em moro de riure!
Aquesta dona no pot ser jutjada, està malament del cap. S’ha de dur a un psicriàtic.
A mi ni em representa.