El Consell Superior no ha acceptat la petició de recusació d’Alfons Alberca en base a que el fiscal general hauria d’haver acusat per blanqueig a empleats de Crèdit Andorrà, MoraBanc i Andbank i no ho va fer. Els processats de BPA ban presentar aquesta petició acompanyada de l’explicació de dinou casos on consideraven que s’havia d’haver acusat per blanqueig a directius i treballadors de les tres entitats citades.
Els processats de BPA consideren que els mateixos motius que van portar Alberca a acusar-los han de ser aplicables als empleats de les altres tres entitats. El Consell Superior no dona tràmit a la petició i per tant no s’obre el procés per a una possible recusació del fiscal general. Encara hi ha d’altres peticions de recusació com la de l’advocat Toni Riestra que es basa en que creu que Alberca li té mania. I aquest seria el motiu pel qual el va acusar per haver fet una fotografia dels germans Pujol a la Batllia que després va ser publicada per diari El Mundo.
En el cas Odebretch, BPA va muntar les societats interposades que la constructora va utilitzar per pagar TOTS els SUBORNS per obtenir les licitacions. Repeteixo, van MUNTAR. I encara tenen la barra de dir que els altres bancs feien el mateix. És ven evident la diferència. Que comenci el judidi ja i es faci justícia d’una vegada!!! Ja està bè d’aplaçaments i cortines de fum. Se us veu massa el plumero germanets!!!