El Grup Pyrénées ha comunicat que obre un procés de selecció de personal per treballar al nou centre comercial que preveu obrir a Sant Julià de Lòria, a l’edifici del Punt de Trobada. Els perfils laborals que es busquen són diversos i inclouen logística, alimentació, vendes i atenció al client, entre d’altres.
Dins d’aquest procés, l’empresa andorrana ha comunicat, a través del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, que la setmana vinent (entre el 15 i el 19 de febrer) recollirà currículums a la Seu d’Urgell, concretament al Centre Empresarial i Tècnològic de l’Alt Pirineu (CETAP) ubicat a la 3a planta de l’edifici de Les Monges. En aquest punt, també s’aprofitarà per fer reunions de cara a conèixer els candidats i candidates.
Totes aquelles persones interessades a lliurar el seu currículum es poden inscriure mitjançant l’enllaç: www.bit.ly/treballarandorra. Quan s’hagin inscrit, se’ls enviarà una notificació amb el dia i l’hora en què se’ls convoca al CETAP, segons recull Ràdio Seu.
Pel que fa als requisits essencials, els aspirants han de tenir una edat mínima de 18 anys complerts i no estar en cap situació d’incompatibilitat pel que fa a l’obtenció del permís de treball a Andorra. Per a més informació, es pot contactar amb el CETAP, al telèfon 973 355 798 (09.00-15.30 h) o bé al correu electrònic cetap@alturgell.cat.
Que no hi ha prou gent a l’atur aqui?
Estaria bé que primer pensesin en els d’ aquí…
ja s’han entrevistat les persones d’Andorra que han volgut presentar-se, sobretot extreballadors del Punt. Ara volen entrevistar els extreballadors transfronterers, o us penseu que a la Seu no hi viu gent d’Andorra o amb familia a Andorra??
Primer els d’aquí. Que tinguin família a Andorra no vol dir res, no per això els donarem abans el permís. No barregeu les coses.
És una vergonya! Primer la gent d’aquí! Com deia el Trump America first! Adorra first! Haurem de buscar un cap de govern com ell, almenys vetllava pels seus.Govern en que penseu? Només en quedar be amb Catalunya? No em puc creure que de tota la gent que hi ha inscrita al servei d’ocupació no hi hagi algú que pugui ocupar aquests llocs de treball. No ho entenc, que algú m’ho expliqui o és que som el país mes ruc del mon que no mira pels seus habitants. Realment no ho entenc. Els inscrits a ocupació s’haurien de manifestar, els hi va la feina i la vida!