La Policia d’Andorra ha emès un comunicat important per informar la població sobre els canvis de trànsit durant l’etapa ciclista de ‘La Vuelta’. Es posarà en marxa un sistema de senyalització especial a les carreteres per garantir la seguretat dels ciclistes i espectadors.
Els vehicles policials portaran banderes vermelles que indicaran el moment en què les carreteres es tancaran temporalment al trànsit habitual. Es demana als conductors que respectin aquestes indicacions i es detinguin de manera segura quan vegin un vehicle policial amb banderes vermelles.
#LaVuelta23
🚩 Els vehicles policials amb banderes vermelles indicaran el moment en què es tancaran les carreteres.🟢 Quan passi el vehicle amb les banderes verdes voldrà dir que es reobren.
🙏 Planifica els desplaçaments 🙏 pic.twitter.com/k3In3WZH0l
— Policia Andorra (@andorra_policia) August 28, 2023