El Tribunal de Corts ha fixat l’entrada de l’advocat Josep Parramon a la Comella per no haver tornat la major part dels diners que deu per haver-se quedat el dipòsit d’un client. Li havien donat un any per poder tornar els 90.000 euros que devia, però només ha pogut tornar uns 40.0000. Parramon, inhabilitat, és insolvent i no pot tornar els diners. L’execució de la sentència porta a que hagi d’entrar al centre penitenciari a complir una part de la condemna.
L’advocat Josep Parramon va ser condemnat pel Tribunal de Corts a divuit mesos de presó condicional i a cinc anys d’inhabilitació per un delicte d’apropiació indeguda. Al 2012, un resident alemany a Catalunya volia una societat a Andorra i va avançar a Parramon 108.500 euros. L’alemany, però, va canviar d’opinió pocs dies després de fer arribar els diners al lletrat i va voler recuperar el capital en efectiu. En ser una quantitat superior als 100.000 euros, la legislació de l’època ho impedia. L’única opció era transferir-los a un altre compte i retirar-los a poc a poc. L’alemany assegura que només va rebre de Parramon 15.000 euros que s’hauria quedat els 93.500 euros restants.
Dins de tota la concatenació de conflictes posteriors de l’advocat amb la Justícia i el cos policial va ser arrestat dos cops. El lletrat estava citat per comparèixer davant la Batllia i com no es presentava, segons fonts del cos, finalment l’autoritat judicial va instar el cos de policia que el detingués i el portés a comparèixer. Això va ser al febrer d’aquest any. Era la segona detenció en un període curt de temps. La policia ja va arrestar el lletrat l’any passar per un suposat delicte d’amenaces i insults als agents que li entregaven una comunicació judicial. Quan li donaven els papers, el lletrat, segons l’informe policial, va reaccionar de forma airada i va acabar proferint insults i amenaces contra els agents. Un cop al despatx policial, els policies van fer un informe explicant els fets. Aquest informe va acabar en seu judicial i un batlle va fixar el seu arrest per un suposat delicte d’injúries i amenaces a agents de l’ordre. Això va passar quatre dies abans de Nadal.