L’actualització del balanç de la pandèmia en les últimes 24 hores continua amb l’evolució positiva. S’han produït 67 noves infeccions, mentre que hi ha hagut 90 curats. Per tant hi ha hagut 23 recuperats més que casos, el que situa la xifra total de casos actius és de 887. Els casos totals des de l’inici de la pandèmia supera ja els sis mil. Concretament, 6.018. Al mateix temps, la xifra de curats sobrepassa els cinc mil i queda en 5.055.
Pel que fa als ingressats, n’hi ha dos més. En planta de l’hospital hi ha deu i a l’UCI nou, dels quals sis es troben intubats. La planta Covid d’El Cedre es manté sense cap ingressat. En l’àmbit escolar, hi ha vuit aules totalment tancades, amb una baixada de cinc, i divuit amb casos positius confinats a domicili.
La taxa de reproducció (nombre de contagiats que produeix cada cas) es troba en 0,9 quan dilluns era de 0,91. El ministre de sanitat, Joan Martínez Benazet, ha indicat que si es continua la mateixa línia aviat s’arribarà al 0,8, un dels objectius del Govern.