El Centre Europeu de Control de Malalties (ECDC en les sigles en anglès) actualitza cada setmana el llistat dels territoris europeus i la seva afectació pel virus. El mapa del continent queda pintat en colors. Verd (sense gairebé risc), groc (risc petit), vermell (alt risc) i vermell fort (molt alt risc).
L’actualització és setmanal i l’ECDC ha anunciat que Andorra passa a partir de dimecres a ser una de les zones de color vermell o risc alt. Això significa que no es podrà viatjar a molts països europeus. Cal esperar la decisió que prengui cada estat. Andorra queda al nivell de la major part d’Espanya, Holanda o Malta. Són les pitjors zones d’Europa a excepció de Catalunya, Castella-Lleó, Navarra i Xipre. Aquestes són les zones en vermell fosc.
pero no era que amb el carnet de vacunació no hi havia problema? Fastic d’europa.
De veritat t’ho has cregut? Però si el ministre Martinez diu mentida rere mentida des de fa un any… L’altre dia a la TV va dir que el labo de l’hospital era de categoria 3 i encara ningú de l’oposició li ha retret que és de tipus 1. El Tipus 3 sera el de Grifols
No passa rèssss! Qua encara hem de fer festes majors, els concerts a Soldeu i les discoteques obertes, no sigui que a algun nenet li entri una depressió
Carai, quin èxit la vacunacio massiva!!!
A veure si és vacunen també els negacionistes i ja ho tindriem …
No m’extranya!! Cap control d’entrada!!!