Xavier Espot és el polític millor valorat a Andorra amb una puntuació mitjana d’un 7,2, segons recull l’enquesta del CRES feta pública avui. La comparació entre líders polítics s’ha fet en base a valorar els teòrics líders de les forces representades al Consell General.
Xavier Espot es troba molt lluny dels altres cinc líders valorats que es mouen entre el 4,6 de Carine Montaner i el 5,6 de Jordi Gallardo. El líder dels liberals és el segon millor puntuat, encara que les diferències de puntuació entre Gallardo, Pere López, Carles Naudi i Josep Pintat són molt petites.
Espot també és el polític més conegut dels que s’han valorat. Es troba amb un 98,7% el que és gairebé el total de la població. En segon lloc es troba Josep Pintat amb un 90,1% i en tercer lloc Jordi Gallardo amb un 84,8%. Per López és el quart amb un 82,5%.