Govern ha rectificat el decret publicat al BOPA i ha desmentit que estigui pagant 75.000 euros al bufet Cases & Lacambra per redactar esmenes a la proposició de llei d’actius digitals que va presentar el grup parlamentari de la majoria. Aquesta contractació ha aixecat polèmica perquè donava la sensació que Govern es dedicava a fer esmenes d’una llei proposada pel Consell i no tenia cap sentit.
Èric Jover ha deixat clar que la contractació s’ha fet per “tenir informació i assessorament” sobre un tema tan tècnic com els arxius digitals i posar-ho en mans del Consell perquè l’utilitzin si ho consideren oportú. El ministre portaveu ha incidit en què “no s’ha estat afortunat” a l’hora d’elegit les paraules que explicaven el contingut del decret de contractació.
El ministre ha incidit en què aquesta aportació amb assessorament no és exclusiva de Govern sinó que també hi participen l’Autoritat Financera i la UIFAND perquè són organismes implicats en els actius digitals.
El cost de riure les gràcies del Carles Naudi. Una proposició que és un desastre i que cal arreglar de dalt a baix.