Un vehicle s’ha incendiat aquest dimarts al matí mentre circulava per la carretera C-14 al terme municipal de Peramola. Tal com informa Ràdio Seu, el sinistre ha obligat a restringir durant una estona la circulació al lloc dels fets.
Segons ha informat la Direcció General d’Emergències, l’avís s’ha rebut a 3/4 de 10 del matí, des del punt quilomètric 148. Per causes que es desconeixen un turisme ha començat a fumejar i ràpidament s’ha iniciat un foc, que ha causat importants danys materials al cotxe. Al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una patrulla dels Mossos d’Esquadra, a la qual s’hi ha afegit una dotació del parc de Bombers d’Oliana, que s’ha encarregat de ruixat el vehicle afectat amb escuma per apagar les flames. No hi ha constància que hi hagi hagut ferits.
El Servei Català de Trànsit ha informat que, tan bon punt s’ha constatat l’incendi i han arribat al lloc, els Mossos han procedit a tallar la circulació com a mesura preventiva. Això ha causat retencions puntuals durant uns minuts en els dos sentits de la marxa. Més tard, cap a un quart i mig d’11, s’ha fet la retirada de l’automòbil sinistrat i tot seguit s’ha restablert totalment el trànsit a la C-14.