La Presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, ha fet aquesta tarda una visita institucional a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, on ha estat rebuda per l’alcalde de la ciutat, Jordi Fàbrega, i pels regidors i regidores de l’equip de govern.
L’acte institucional ha tingut lloc a la sala d’actes de l’edifici consistorial on ha tingut lloc una breu recepció amb parlaments de la Presidenta i de l’alcalde. Laura Borràs també ha signat al Llibre Vermell de la Ciutat per deixar testimoni de la seva visita com a Presidenta del Parlament a la Seu d’Urgell. Per la seva part, l’alcalde de la Seu li ha agraït en nom de la ciutat la seva visita.
La visita de la Presidenta del Parlament a la Seu d’Urgell s’emmarca en la inauguració del Festival de Música Antiga dels Pirineus (FeMAP) que tindrà lloc aquest vespre en un acte protocol·lari a la sala Sant Domènec, que tot seguit donarà peu al primer concert que obrirà la desena edició d’aquest festival a la Catedral de Santa Maria d’Urgell.