Els bombers de la Generalitat han comunicat que ja ha estat trobada la parella d’excursionistes que estava perduda des d’ahir a Alins en la zona de la Pica d’Estats. Els dos han estat trobats a tocar del refugi de Baborte i el dispositiu de recerca de bombers i mossos ha baixat als dos excursionistes fins al Pont de la Farga, on havien estacionat el cotxe.
Ahir cap aa les 6 de la tarda van rebre l’avís d’un amic de la parella, que alertava que un home de 41 anys i una dona de 40 anys havien sortit divendres a la tarda des del seu lloc de residència, a Lleida, per fer un vivac i que no havien tornat a casa al dia següent. A més a més, no responien a les trucades al seu telèfon.
Es va fer un desplegament de recerca amb mossos i bombers, però no va ser possible localitzar-los ni durant la jornada d’ahir ni avui al matí. Finalment, se’ls ha pogut trobar aquesta tarda.