El comú d’Encamp instal·larà tres nous pipicans a la vila per donar més servei a les zones residencials i vetllar per la neteja de la via pública. La cònsol major de la parròquia, Laura Mas, ho va explicar aquest dijous després de la sessió de consell de comú, on va puntualitzar que les instal·lacions se situaran a l’aparcament d’Hort de Godí, a les Bons i el tercer, tot i que de manera temporal a causa de la construcció del nou parc de l’Ossa, a l’aparcament de sota l’església de Santa Eulàlia.
En referència al cost, va indicar que, tot i que encara s’hi està treballant, des de la corporació es calcula que hi destinaran aproximadament 9.000 euros, tenint en compte que cada pipicà suposarà una inversió d’uns tres mil euros. Mas va posar en relleu que amb les tres noves instal·lacions, la parròquia disposarà d’un total d’onze pipicans, un dels quals al Pas de la Casa, on els animals poden fer les seves necessitats i un espai de lleure. A més, va recordar la necessitat de dur a terme genotipatge i la nova normativa, que obliga a ruixar amb aigua els orins dels gossos i a recollir els excrements.
Des del comú exposen que al Pas també s’han instal·lat deu nous dispensadors de bosses que a més a més seran biodegradables. Cal recordar que les persones que incompleixin la normativa pot suposar sancions de 150 euros i de 300 euros si s’és reincident.
Bravo sra, consul, crec que és l’única parròquia que desde que s’ha començat amb el seguiment dels gossos s’està portant a terme. També tinc q puntualitzar de no baixar la guàrdia I que l’agent encarregat del tema gossos jo le vist amb tres ocasions i bravo, es nota quant es fa amb seny i amb tacte.Exemple a seguir les altres parròquies… Escaldes, Andorra,Canillo. A veure si aprenem.
Bueno bueno, tampoc cal tirar tants premis. Que les seves pífies an fet segons tinc entès.. tu deus ser amiguito veritat.. perquè al poble està fet una merd….
Si, clar que s’equivoquen, però mostren una mica d’interès pels animals i a part no se si o saps, però és la segona parròquia amb mes cens de gossos. Algo si faran bé.. jo crec q a tu els animals no t’ha graden.
A mi me han cobrado por los pipicans de Andorra y todavía no he encontrado ninguno.A veces voy con la bolsita de las heces caninas y ni siquiera encuentro papeleras o tengo que cruzar la calle para poder ir a una….qué vergüenza con el Comú de Andorra!!!!