• Inici
  • Societat
  • Política
  • Successos
  • Parròquies
  • Tendències
  • Esports
  • Pirineu
Diumenge 26 - juny - 2022
No Result
View All Result
Poble Andorrà
  • Inici
  • Societat
  • Política
  • Successos
  • Parròquies
  • Tendències
  • Esports
  • Pirineu
  • Inici
  • Societat
  • Política
  • Successos
  • Parròquies
  • Tendències
  • Esports
  • Pirineu
No Result
View All Result
Poble Andorrà
No Result
View All Result

Els mossos detenen el soldador que va provocar el gran incendi de Martorell

El treballador va estar fent una reparació en una finca i les espurnes van generar l'incendi

per redactor
20/07/2021
in Coses que passen
Els mossos detenen el soldador que va provocar el gran incendi de Martorell

Un incendi a Castellví de Rosanes i Martorell.

Share on FacebookShare on Twitter

Els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Martorell han detingut un home com a presumpte autor d’un delicte d’incendi en grau de negligència greu. Es tracta del soldador que hauria provocat l’incendi de Castellví de Rosanes i Martorell on es van cremar 195 hectàrees.

La investigació dels fets va començar el mateix dimarts en què es va iniciar el foc, quan els Agents Rurals, a partir de les dades recollides per testimonis i amb els vestigis del foc, van poder determinar l’àrea d’inici del foc. Els agents van determinar que s’havien estat realitzant uns treballs mecànics en una tanca perimetral d’una finca a la zona de Valldaina, limítrof amb terreny forestal. A la zona es van localitzar les eines i es van poder recollir mostres de les restes d’uns treballs de soldadura, incloses les barilles de soldar. Amb els indicis recollits, els Agents Rurals va poder identificar a una persona com a presumpte responsable. El presumpte autor ha quedat detingut a les dependències dels Mossos d’Esquadra i aquest dimarts passarà a disposició judicial

La realització de treballs mecànics és una activitat amb risc d’incendi forestal, i del 15 de març al 15 d’octubre cal disposar d’una autorització administrativa per a poder-la realitzar en terreny forestal o en els 500 metres que els envolten. El dia i lloc on es va produir l’incendi es trobava actiu el nivell 2 del Pla Alfa i s’havien suspès les autoritzacions per l’elevat risc d’incendi forestal, per la qual cosa la realització d’aquests fets esdevé una negligència greu.

redactor

redactor

Notícia següent
Standard&Poor’s manté la qualificació a Andorra i veu una “sòlida recuperació” postpandèmia

Standard&Poor's manté la qualificació a Andorra i veu una "sòlida recuperació" postpandèmia

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Poble Andorrà

© 2020 POYCOM

Navega el lloc

  • Poble Andorrà
  • Anuncia’t

Segueix-nos

No Result
View All Result
  • Inici
  • Política
  • Societat
  • Successos
  • Comuns
  • Tendències
  • Breus

© 2020 POYCOM